Service Edit Blog Berhenti

|

Perhatian kepada semua blogger, harap maaf, kini solehpolysas blog memberhentikan servis Edit Blog ( Design Your Blog ) mulai hari ini - 20/11/08.

Sesiapa yang ingin meminta sy edit blog mereka, sy tidak dapat berbuat demikian lagi.
Ini kerana :

  1. Badan sy kurang sihat sejak kebelakangan ini
  2. Exam final semakin dekat
  3. Sy ingin berehat & study untuk final


Saya harap anda faham. Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada semua pelawat blog sy terutama mereka yang setia. Kesetiaan anda amat saya hargai.. Terima kasih sekali lagi kerana menyokong blog saya.

Sy akan teruskan mengepost artikel tips & trick serta produk-produk percuma kepada anda. Anda teruskan bersama sy. InsyaALLAH anda akan dapat pelbagai manfaat. Sama-samalah kita berkongsi & belajar.

Semoga blog ini mendapat sambutan yang tinggi.



**Pelawat yang disegani:- Berikan komen anda selepas membaca artikel dan membuat sebarang trick didalam blog ini. Komen anda membolehkan saya memperbaiki dan mempertingkatkan lagi kualiti blog ini. Komen anda amat dihargai. Terima Kasih.

Related Posts by Categories



Comments by reader :

have 3 comments at “Service Edit Blog Berhenti”
Anonymous said...
at date 

Salam ,
adik berehatlah. semuga berjaya dalm peperiksaan. Terima kasih banyak keran membuat blog yg sangat bagus ini. Minta halalkan lah apa2 ilmu yg sempat akak kutip . dah cuba 'read more' menjadi tp posting lama pula bermasalah... jenuh nak edit :)

sistem jadi 'hanged' pula.

solehpolysas said...
at date 

to ummu waheedah ;
terima kasih kak.. saya amat berterima kasih jika semua blogger mendoakan saya.

Saya halalkan segala ilmu yang blogger ambil dari blog ini. Saya kongsi semuanya kepada anda semua.

**posting lama kena edit balik kak. leceh sikit la..

solehpolysas said...
at date 

to ummu waheedah;
mane bleh xjawab komen kak, kene jawab jugak..huhu

xpe kak, buat sikit2, nnt lama2 pandai lah..
sy dah lawat blog akak, boleh dicantikkan lagi 2 kak..

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih : solehpolysas™