Speed Up Your Downloading

Add-ons dari Firefox untuk menambah kelajuan download ini amat sesuai digunakan oleh kita semua. Kelebihannya kita tidak perlu install pelbagai software untuk melajukan proses download kita.

Add-on ini dapat melajukan sehingga 400% lebih laju dari biasa. Lebih laju bukan?

DownThemAll! 1.0.3

The first and only download manager/accelerator built inside Firefox

Add to Firefox

Okey, install dahulu di firefox anda.

Cara menggunakannya :

Saya berkan contoh disini. Contoh hendak mendownload template :-

1. Klik pada link file untuk download.

2. Secara automatik akan keluar menu Download sama ada anda ingin save file @ open with @ Download Them all.

3. Anda klik pada download them all, ini membolehkan file tersebut di download menggunakan Download them all.

4. Rasailah kelajuannya.

Semoga ia membantu.


**Pelawat yang disegani:- Berikan komen anda selepas membaca artikel dan membuat sebarang trick didalam blog ini. Komen anda membolehkan saya memperbaiki dan mempertingkatkan lagi kualiti blog ini. Komen anda amat dihargai. Terima Kasih.

Related Posts by Categories



Comments by reader :

have 5 comments at “Speed Up Your Downloading”
SEEPOT SEEDOT said...
at date 

saya akan cuba dlu..insyaALLAH

solehpolysas said...
at date 
This comment has been removed by the author.
solehpolysas said...
at date 

selamat mencuba semua..

Anonymous said...
at date 

Saya telah mencuba dan memang ada perubahan pada blog saya... terima kasih Soleh

solehpolysas said...
at date 

sama2 beruang madu..

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih : solehpolysas™