Selesai Design Blog


Setelah sekian lama teringin nak design blog lagi.. Akhirnya pada hari ini solehpolysas blog telah bertukar sedikit sebanyak. Solehpolysas Blog juga meningkatkan speed loading page. Ini kerana jika sesebuah blog terlalu lama untuk loading page hadapan, sudah tentu pelawat blog tersebut akan boring. Jadi solehpolysas blog mengatasi masalah tersebut.

Jika anda hendak mengetahui berapa berat blog anda untuk di loading, cuba disini..
Anda lihat hasil keputusannya, berapa besar saiz blog anda?? Blog solehpolysas hanya bersaiz 78.63KB. Agak besar sebenarnya. Tetapi jika saiz blog anda melebihi 100KB, maka ia mengambil masa yang terlalu lama untuk loading page hadapan blog anda.

Jadi lebih baik anda perbaikinya. Pelbagai cara untuk perbaikinya, saya akan ceritakan kemudian.

Sudah siap design blog, kena study pulak.. Apa2 pun, semoga anda suka dengan blog ini.
Berikanlah sedikit sebanyak komen diposting saya. Ini membolehkan saya mengetahui apa yang anda mahukan dan apa yang kurang dengan blog ini..

Saya akan perbaiki selagi mampu.
salam perkenalan dari saya kepada yang baru/lama.



**Pelawat yang disegani:- Berikan komen anda selepas membaca artikel dan membuat sebarang trick didalam blog ini. Komen anda membolehkan saya memperbaiki dan mempertingkatkan lagi kualiti blog ini. Komen anda amat dihargai. Terima Kasih.

Related Posts by Categories



Comments by reader :

have 0 comments at “Selesai Design Blog”

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih : solehpolysas™