Komen Dapat Memberi traffik

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada rakan blogger semua. Sudah lama saya tidak mengepost artikel. Pasti anda boring jika masuk blog saya kerana tiada posting baru.. Saya minta maaf kerana sejak kebelakangan ini saya sibuk dengan Exam & saya juga sibuk dengan Bisnes MyMode saya. Sejak puasa pendapatan semakin menurun. Tetapi kali ini saya cuba meningkatkannya semula. Alhamdulillah sudah meningkat, jualan sahaja sudah memcecah 20K.. Alhamdulillah.. exam saya juga mudah dan mendapat yang terbaik.

Baiklah, seperti biasa sejak kebelakangan ini saya suka mencari tips untuk mendapatkan traffik ke blog. Posting kali ini saya hendak berkongsi tips Komen. Anda pasti selalu komen di blog member bukan? ataupun blog sesiapa sahaja.

Tahukah anda sebenarnya dari komen tersebut anda boleh mendapat traffik dari blog tersebut. Ianya hanya perlu sedikit profesional. Gaya bahasa anda berkomen hendaklah secara pro. Biarlah nampak seperti orang lain baca komen anda dan melihatkan anda seorang yang berilmu & pro.

Secara tidak langsung pasti akan ada tanda tanya siapakah orang yang memberi komen itu. Maka pengunjung yang baca tadi pasti akan klik pada nick name pemberi komen. So dari sini anda dapat pengunjung bukan?

Baiklah, saya bongkar rahsia yang ramai blogger tidak tahu. Semasa anda memberi komen, jangan guna user gmail or ape. Anda gunakan Name/Url. Anda isikan nama anda dan URL ke blog anda.

**Peringatan dari saya, anda digalakkan memberi komen tetapi diakhirnya xperlu ada "tlg datang ke blog saya" ataupun anda kata "tlg berkunjung ke blog saya" atau apa sahaja sepertinya. Apa pandangan pengunjung mengenai komen tersebut? Adakah mereka akan ke blog anda? Maka anda gunakanlah sebaik - baiknya, komen yang bermanfaat, kongsi ilmu bersama, tulis secara pro.. InsyaALLAH pasti pengunjung akan melawat ke blog anda. Semoga ia membantu anda.

**Pelawat yang disegani:- Berikan komen anda selepas membaca artikel dan membuat sebarang trick didalam blog ini. Komen anda membolehkan saya memperbaiki dan mempertingkatkan lagi kualiti blog ini. Komen anda amat dihargai. Terima Kasih.

Related Posts by Categories



Comments by reader :

have 9 comments at “Komen Dapat Memberi traffik”
East Coast Cycling Team said...
at date 

Telah menimba ilmu yang berguna disini.Terima kasih moga Allah memberkati anda dan maju jaya dalam hidup....amin.

SEEPOT SEEDOT said...
at date 

thanks soleh...
sila berkunjung ke blog saya (seepot.blogspot.com)

solehpolysas said...
at date 

1 blog = xde sub domain lain? xfaham la..

pasal niat untuk menarik visitor 1 dunia 2 sbb your blog in english.. thats why i'm say like that.

and u can to add google adsense.. right?

Anonymous said...
at date 

Oit.. cam kenal jer 'horizontal bar' tuh. curik ek? hahahhaa.

solehpolysas said...
at date 

huhu..maap bro..x sengaje..wahahaha... cun sangat.. 2 yang pkai 2..wahaha... xpe nnt akn diusahakan untuk ditukar..

Shahrulsite said...
at date 

Good post...keep it up bro

solehpolysas said...
at date 

TQ, i will help all blogger and give many more tips that i know..

Anonymous said...
at date 

tip yg cukup menarik

:D

solehpolysas said...
at date 

to aku lelaki itu ;
tips ni bagus untuk semua blogger..

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih : solehpolysas™