Ebook Percuma - Panduan Getresponse

|

Dalam perniagaan internet, sistem penyampaian maklumat melalui email adalah satu ’senjata’ yang amat berkuasa. Rata-rata sekarang ini, setiap orang telah memiliki email sendiri, dan atas dasar itulah, penyampaian maklumat melalui email merupakan satu kaedah promosi yang amat berjaya dan banyak digunapakai oleh usahawan internet. Ada pendapat yang menyatakan “the money is in the list (email)”

Untuk mengumpul list (email), anda memerlukan satu aplikasi. Salah satu contohnya adalah Getresponse . Getresponse adalah satu aplikasi Mailing List online yang banyak digunapakai oleh usahawan internet.

Namun saya percaya, masih ada yang masih kurang paham bagaimana untuk mereka mengendalikan sistem tersebut, dari membina Campaign sehinggalah Send Broadcast. Namun kini, segalanya dipermudahkan dengan terbitnya Ebook Panduan Setup GETRESPONSE yang akan menunjukkan anda bagaimana bermula daripada awal hingga akhir.

Mungkin anda tertanya-tanya, berbayar juga ke ebook ini? Tidak!! Panduan ini diberikan secara PERCUMA sahaja tanpa sebarang kos. Panduan yang lengkap dengan imej screenshort dan penerangan straight to the point yang memudahkan anda mengikuti langkah demi langkah sehinggalah anda berjaya memasang autoresponder anda.

Sila klik disini untuk mendapatkannya

ps. Anda juga berpeluang buat duit dengan mempromosikan ebook di atas. Anda dibayar 0.30 sen untuk setiap orang yang mendaftar melalui link anda. Bleh buat duit raya tu..

by olie


**Pelawat yang disegani:- Berikan komen anda selepas membaca artikel dan membuat sebarang trick didalam blog ini. Komen anda membolehkan saya memperbaiki dan mempertingkatkan lagi kualiti blog ini. Komen anda amat dihargai. Terima Kasih.

Related Posts by Categories



Comments by reader :

have 0 comments at “Ebook Percuma - Panduan Getresponse”

Post a Comment

Komen anda amat dihargai, Terima Kasih : solehpolysas™